tirsdag 26. februar 2013

Hvordan ble drømmehuset vårt?

Tiden har stått stille her på bloggen, men nå har jeg savnet den lenge nok. 
Jeg ønsker derfor å ta dere med rundt i huset vårt,
som nå endelig er ferdig innvending.  
 
Det er en gang slik at ikke alt kan komme på plass like fort som vi ønsker det. Vi har prioritert og bruke penger på det viktigste først , så får alt det vi ønsker oss utover det komme i andre rekke. 
 
 
Huset ble malet i fjor høst, og fikk hovedfarge Frostrøyk, men hvite omramminger.  Dette bildet er tatt i September. Huset mangler også søyler, som skal på alle bærestolper. Vi har totalt 8 stk.
 
Jeg skal ta fatt på oppgaven med å vise dere rundt i huset de neste dagene, og jeg kjenner at jeg gleder meg.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...