tirsdag 1. november 2011

Hva har sjedd siden sist ?

Nå har hele 4 utstikk kommet på plass, nå mangler vi kun det
største og flotteste av alle fem !
Som dere ser ligger det foran inngangspartiet.
Snekkerene kunne fortelle meg at kommer på plass i
morgen eller Torsdag. 

Gleder meg !



Isolasjoenen er også kommet i hus !



Her setter de opp stillaser slik at de kan sette på plass
det største vinduet om ikke lenge



Vi har til og med fått gulv i 2. etasjen
 Så jeg tok turen opp. . . stor stas.

Loftstua






På bildet under skal det være en åpen løsning
ned til 1.etasjen, så alle de bjelkene dere nå ser på
 bildet vil om kort til være borte. 
 Det blir utrolig spennende å se hvordan det blir ! 
 Kan nesten ikke vente. . .

Nå ser jeg frem til det siste utstikket kommer på plass.
 Da vil vi se hvordan hele fasaden på huset vårt blir,
noe vi gleder oss veldig til.

Ønsker alle en super dag , selv om det er
mørkt allerede kl 17.00 , og man tror det er kveld allerede !

Hva gjør jeg da  ?
Jo , jeg går en god tur med hunden, for så å tenne lys
og sette meg under pleddet.
Behagelige dager med andre ord 

klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...