onsdag 30. november 2011

Det lyser i stille grender. . .



Hei som tiden flyr. . . I morgen er det 1. Desember ,
og jeg føler jeg henger etter med en hel masse. 
Hvor blir dagene av ?  Det er dårlig med oppdateringer på hva som skjer akkurat nå , men grunnen til det er at det som skjer vises nesten ikke , det er en såkaldt dautid for oss som fysisk vil se forandringer.


Foto :  Bildet er tatt hos Mitt Skattekammer

MEN - Vi har fått gjort mye som kommer til å vises etterhvert  :

Trappa er bestilt - Lykke
Baderomsinnredningene er bestilt og kommet.
El-installasjonen for hele huset er i boks.
Brønnen vår er blitt borret. ( for vannbåren varme )
Vi har bestemt hva som skal på veggene av plater- gips, tapeter osv.
Noen av bildene vi skal ha i huset er ferdige og hentet.

Det er enkelt å skrive at dette er nå er gjort,
men GUD for en jobb det har vært!
Men det er fortsatt mye som gjenstår før denne dama kan ta juleferie



Dette er min " to do " liste for dagene fremover :

Velge ut fargene vi skal bruke i huset. Her er jeg godt igang allerede.
Finn frem resten av julepynten
( la den på en lur plass i fjor - men husker ikke hvor )

Lag julekonfekt, marsipan og fudge .
Pepperkakehus. Kjæresten vil lage huset vårt i pepperkakestyle ,
det kan ta sin tid.
Handle de siste julegavene
Bak flere colakaker ! Jeg har allerede bakt en runde, men nå er det nesten tomt. hihi.

Plukke ut fliser til våre 2 bad.
Begynn å se på hvilken peisinnsats vi skal gå for.


Jeg skal legge ut bilder så fort det er noe nytt på husfronten.
Jeg regner med de begynner å legge takstein når som helst, og da kommer det såklart nye bilder.


Håper dere alle nyter " ventetiden " imens.



Foto : Bildet er tatt hos Mitt Skattekammer





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...