søndag 15. januar 2012

Hvordan starte et helt nytt år...



For min del har jeg ikke kommet helt igang med det nye året ennå. 
 Verken med blogging eller hverdag.
 Jeg lever fortsatt litt i det gamle 2011. Jula tok farvell forrige helg , 
men jeg har ikke kastet ut den ikke den siste julestjerna ennå ,
 den får stå til den dør.
 Robert har sagt at jeg må slutte å handle inn levende planter , 
de dør så fort med en gang de kommer i mine hender, men denne har
 berget overraskende bra !

 MEN -  Nå må alt ordnes på nytt ....  Vil dere ha eksempler ?  
 Jo , jeg måtte inn å justere på skatten , bytte ut alle sidene i agendaen min med nye tomme hvite sider.
 Nedtur , jeg synes jeg pynter så fint i boka mi. 
 Lage en ny perm for 2012 hvor alle regningene osv skal settes inn.  
Skrive ned på nytt i agendaen min når alle jeg kjenner har bursdag på den datoen de har det .
 (  Facebook holder ikke, jeg er ikke der hver dag )  


OK.  Det var det som er tungt å komme igang med.
 Men det er også masse bra som skjer på denne fronten for tida. 
 Huset vårt er endelig tett. Så nå er det ikke lenge før de skal sette på noen vifter for å få varmet opp kåken.  

 Vil dere så hvordan det ser ut nå ?   Vi var veldig spente på hvordan den grå taksteinen ville bli , men jeg synes det ser bra ut ! 


Dette bildet er noe gammelt , nå har hele taket stein.



Et annet lite problem har oppstått , ikke så stort ennå ,
 men det kan bli det !
Når det regner å blir glatt på veiene ,
 kommer vi ikke opp til huset med den bilen vi har nå. 
Vi kommer faktisk ikke opp bakken før veien til huset starter heller.  
Ulempe ?  Ja.
Men bilen vår er kanskje moden for en utskiftig uansett ,
 for vi trenger bedre plass en det vi har nå. 

Så vi har brukt de siste 2 ukene på å prøve opp til flere 
stasjonsvogner og suv`er.  Mye lekkert å velge i , nesten så
 man skulle ønske at alternativene var ferre
 Tips til hvilken bil vi bør teste ut mottas med takk.



Nå skal jeg ta meg selv litt i nakkeskinnet for å komme igang 
med rutiner osv igjen. Det innebærer også bloggingen    



Ønsker alle en fortsatt fin Søndag. 



2 kommentarer:

  1. hmm. er dere stormansgal? siden du skriver att det er på tide å skifte den ut? har ikke dere en ganske så ny audi? bare lurer

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Grunnen til at vi må skifte bil er rett og slett pga av større plassbehov. Vi var to , som nå har blitt til tre :) Dessverre er vår Audi ( som vi liker så godt ) ikke noen praktisk familiebil , å heller ikke en super vinterbil , så vi må rett og slett bytte ! :)

      Ragnhild

      Slett

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...