torsdag 8. september 2011

Høsten er her. . .

Jeg står opp å sjekker gradestokken... 7 grader, SJU grader !
Høsten har definitivt satt sin fot i Trøndelag. Jeg vurderte bare en litt tykkere strikk når jeg føyk ut døra i morrest , men ombestemte meg etter 3 meter.

Jeg kjøpe meg ny jakke for litt siden , fantastiske Line i Line Of Oslo har laget en klar favoritt denne høsten. New York Jacket.


Denne finnes i 3 fine farger. Grønn , Sand og Sort.


Bildet er lånt hos Carma i Trondheim, som er en av to forhandlere av Line Of Oslo.. Den andre i Trondheim er Kleins AS.

Jeg liker å støtte opp lokalt, og handlet derfor min jakke på den flotte butikken vil har her, May B lille Hus .Eier,  Liv Siri har gjort en super jobb med innkjøp av høstens plagg. Butikken ser strålende ut.

May B lille hus har en facebookside som bør sjekkes ut. Linken finner dere under bildet. Masse fint interiør i tillegg til et rikelig utvalg av forskjellige merker som bla annet Part Two , Line of Oslo,  Soaked In Luxury, Culture og Cream.


Bildet er lånt ifra siden til May B lille hus på facebook.

Hvis dere tar turen igjennom Orkanger, må dere stikke innom denne butikken.  Den er en perle.


Nå kan høsten bare komme. Jeg er forberedt !






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...