torsdag 15. september 2011

Mange skatter i en kjeller...



Jobben min er utolig spennende, og jeg får besøke mange ulike bedrifter.
Denne gangen tok jeg turen til Rindal`n . 
 Der fant jeg en kjempefin cafè m/ interiørbutikk ved siden av.
Denne butikken og cafeèn er en attraksjon i seg selv,  3 Venner heter den,
og ligger litt gjemt i en kjeller, hvor stemningen er lun og god.




Dette bildet er ifra deres egne bloggside.  Ta en titt og bli inspirert. . .


Slik så det ut når jeg stakk hodet innom.






Butikken består av flere rom i kjelleren , noe som er helt super, for da får man samlet de ulike stilene.
Når det er så mye "småtteri " samlet  på samme plass er
det lett at det blir rotete, men jeg synes damene som jobber
her har gjort en super jobb med både sortimentet og oversiktligheten
med tanke på hvor mye forskjellige de har. 



Her finner du det meste. Både klær , kopper og kar , fine kort,
 lamper , puter osv.....





Prisene på varene var også gode, ikke noe å si på !



Jeg er helt enig i dette budskapet. . . .



Kjører dere forbi Rindal , er dette absolutt verdt en stopp,
både for den gode maten, og for å oppleve stemningen blandt alt det vakre i kjelleren.



Ragnhild


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...