tirsdag 6. september 2011

Naturale. . .

Ja, nå er tydeligvis den tida hvor alt skulle være beige , og shabbychick forbi , men jeg er ikke helt ferdig med det ennå ! Faktisk så er tanken å bruke kun naturfarger både på veggene og på gulvet, samt gardiner og tepper.

Jeg liker det som er rent , da blir det så lett og forandre " temaer " i huset ! Det jeg mener med det er Gult - Påske , Grønn - Vår , Brunt - Høst, Rød - Jul , dere skjønner tegninga.


Dette er fargene jeg snuser litt på, men så fort veggene er oppe, må jeg nok teste med noen strøk for å se hvordan fargene blir.





Matte nye , superfine farger !  Sand og Mohair er helt klart 2 favoritter.







Jeg vet fortsatt ikke helt hvor jeg ønsker å male , eller hvor jeg heller vi legge tapet.
Jeg kjenner meg selv så godt at smaken kan forandre seg litt innen jeg skal til med dette på nyåret.


Men nå er det Naturlige farger som e øverst på lista. Det samme gjelder møbler.


Ha en fortsatt fin dag.



R & R


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...