tirsdag 13. september 2011

Venter og venter...

Nå går jeg bare å venter på at snekkerne skal starte opp på tomta
 med det de kan best.
Bygginga av huset har allerede startet for noen uker siden.
Vi ønsker at huset skal være tett til 1. November , noe som førte til at Nordbohus startet sin produksjon av vegger m/ vindu på snekkeriet sitt. Så når de kommer så langt at de starter på tomta, kommer huset opp i en enorm fart.  Jeg synes jeg hørte i en forbisetning at 1 etasjen var ferdig oppsatt på få dager. . .

I denne uka bli det gjennomført en grunnmurskontroll av arbeidet vi har gjort i sommer, håper alt ser bra ut !


Jeg drømmer meg bort i interiørblader og titter i butikker så lenge. . . .


Jeg var innom Børsa Blomster ( i Børsa )å handlet noe småtteri ,  å tok samtidig dette bildet... de har utolig mye fint !  Servicen er også helt fantastisk. Du møter en av to sprudlende damer om du tar turen innom. 







Ragnhild




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...