torsdag 13. oktober 2011

Andre etasjen er på tur opp . . .♥


Tidlig i morrest kom bilene med takstoler og veggelement som avtalt.
Det har regnet godt å flere dager nå, men i dag er det faktisk oppholds , og enda godt er det !

Her kommer det bilder ifra morgentimene
 ( Jeg hører nesten for meg en svak trommeintro når jeg nå skal legge ut bilder ) haha ...

Se det nydelig sitronvinduet.... I





 Sjefen



Når jeg står å ser på at de skal sette på plass elementene med krana ,
 ser jeg konstant for meg at den ene stroppen skal ryke og
er egentlig skitnervøs for hver gang.  Væ.

HELDIGVIS er det høyst usannsynelig, og jeg lover at jeg skal jobbe med meg selv på dette punktet !
 Ja.


Det ser ut som alt ligger hulter til bulter , men jeg tror nok at gutta har dette rimelig klart.

 


 

De skal iløpet av dagen  sette opp alle takstolene som skal være i
" hovedhuset " ( ikke utstikkene )
Totalt skal det være 35 takstoler tett i tett. 
 Når arbeidsdagen min er ferdig skal jeg frese innover å ta flere bilder. 

ÅH - pust i bakken, men dette er så artig !

 

 




2 kommentarer:

  1. Ser ut som d bli skikkelig fint, Ragnhild! :)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Åshild. Det blir veldig spennende å se hvordan det blir når det er ferdig neste år ! Gleder meg.

    Håper livet er godt på Bali , og at du får en fin helg :)

    Klem Ragnhild

    SvarSlett

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...