søndag 30. oktober 2011

For en fantastisk helg !


eller... den startet ikke kjempebra , da jeg våknet med en voldsomt 
hodepine å måtte holde senga hele Fredagen. 
Men jeg tok en haug med både c-vitaminer og smertestillende i tillegg til noen shoots med solhatt.

Jeg skulle nemmelig på firmafest( med faglig innhold )i Trondheim på  Lørdagsmorgenen og kveld. 
 Litt småshabby med dog spent på hva dagen ville bringe dro vi først til Trondheim Spektrum !

Jeg hadde kun et stk dårlig mobilkamera denne kvelden,  bildene er som ....


Åpningsshow med Nidaros guttekor og Arve Tellefsen.


To flotte Senkveldtyper i tightsdrakt tok oss med videre i programmet. 


Noen av artistene som opptråde var 
Frode Alnes ,
 Maria Haukås Mittet , Simone Larsen , Are Hembre 
og mange flere. . . 


 DDE avsluttet sammen med et nyetablert rockeband
 bestående av Thomas og Harald,som også var kveldens konfransierer




Avisa Sør-Trøndelag er en del av Polaris Media ,
 som er et konsern som eier hele 32 mediehus i Norge.
På helgens begivenhet var vi 888 ansatte som møttes. 
 Kjempemorsomt ! 

 Utover kvelden hadde vi et tett program med en nydelig middag
 og overnatting på Rica Nidelven Hotel. 



Det er så gøy å få være sammen med så flotte kollegaer som det 
jeg føler jeg har.

For en toppers gjeng, alle som en  !  


Håper helga deres også har vært super.
 Nå gleder jeg med til en ny uke på jobb, masse som må gjøres,
 og jeg gjør det med glede.   






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...