onsdag 5. oktober 2011

Her går det unna gunnar. . .

Sjoohoo ! Time is precious
Jeg har forsøkt og ta bilder jevnt og trutt, og håper dere ser fremgangen i arbeidet.


Nedenfor ser dere det første elementet som ble satt på plassen sin.
LYKKE !


Det første elementet var nå på plass. Nå er det bare resten igjen !



Jeg måtte en snartur på arbeid, men kom nesten like rask tilbake, for her sjedde det så mye på kort tid som jeg ikke kunne gå glipp av !









Jeg hadde bestemt meg for at denne dagen skulle jeg bare sitte å kose meg i en stol, med MASSE klær   
 ( 3 jakker og dobbel stilongs )

Og slik ble det også... snekkerene lo av meg ! 
Jeg skjønner ikke hvorfor.






Som dere ser er nå hele veggen hel, og alle elementene har
 blitt spikret på plass.

Jeg er kjempeimponert over tempoet disse guttene jobbet i.
 De var helt suverene.


Jeg har sittet pal i stolen min så å si hele tiden , og STORKOSA meg ♥


For en herlig dag.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...