søndag 2. oktober 2011

Oppladning til ny uke...

For i neste uke kommer masse spennende til å skje ! Jeg kan nesten ikke vente.


Jeg startet dagen med en tur med Mille , og fortsatte med bilvask. Riktig nok 2 stk biler.
Vi har ikke hatt så mye tid til sånne ting i det siste, så i dag ble det dagen både for det ene og det andre.


Jeg fikk sett noe av det vakreste med sommeren , kanskje for siste gang ?




Etter turen å bilvaskinga tok jeg en lang dusj , hvor hårkur å rens var et must ! Varm i kroppen og med turban på hodet satte jeg meg deretter ned for å lese litt i blader.  Jeg liker slike dager, hvor jeg får sitte alene å titte, og det er helt stille irundt meg.




 
Jeg kjøpe meg Kjærlighetste her om dagen, og sannelig sa jeg god.




Den var selvfølgelig hjerterød, og smakte friskt og godt.  




Nå skal jeg nyte noen rolige minutter før jeg fyker avgårde på
 Fårikålmiddag med trivelige folk.

Håper alle har hatt en fin helg  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...