onsdag 5. oktober 2011

En STOR dag fos oss....

Jeg våknet kl 04.00 i dag morrest, det gjorde Robert også , men han klarte å sove videre igjen, det gjorde derimot ikke jeg ! Jeg hadde sommerfugler
 i magen, og gledet meg bare til å stå opp å starte dagen !

Før kl var sju var snekkerene på plass, og så kom bilene med 1.etasjen vår på.
Slik så det ut når de parkerte foran muren, klare for å losse av .


Jeg kjenner jeg blir ivrig bare jeg skriver om det... det var så gøy !





Egentlig er ikke dette et hus som kommer i seksjoner, men Robert og jeg bestemte oss for at huset skal være tett iløpet av November, og da
måtte de bygge elementer for å " holde fristen " vår.
Kvatro har produsert disse elementene i Surndalen, hvor de har snekkeri.




Flere bilder kommer om ikke lenge ♥




1 kommentar:

  1. Det e så artig å sjå at ting skjer :) Blir spesielt artig å kom hjem da :)
    Glede mæ på dåkkers vegne!

    SvarSlett

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...