mandag 17. oktober 2011

Slow motion. . .

Vi koste oss masse i helga som var og brukte fritiden på å gjøre små ærend, besøke butikker vi er glad i , og å være sammen med familien  ♥

En av butikkene som ble besøkte var Slettvoll, men jeg bruker butikken egentlig kun for inpirasjonen sin del. Atmosfæren i butikken er bare helt herlig, og jeg kan være der inne i evigheter...

Men vi var på kjærestetur denne dagen, så jeg lovte Robert at jeg ikke skulle bruke hele evigheten.


Jeg kjøpte med meg den nye boken som Torill Slettvoll har laget.. og i dag har jeg endelig hatt tid til å sette meg ned med den...




Når jeg setter meg ned med slike ting, kan jeg bli sittende lenge og lenge uten å tenke på at tiden flyr ivei ! Jeg noterer meg tanker underveis om hvordan vårt eget hus skal innredes. Rom for rom.


Vil dere ha en smakebit ?








Nå har jeg allerede nesten prosjekt til huset klart !
 Jeg har bestilt noe jeg håper kommer i posen om ikke lenge. Dere skal få se når det kommer.




... håper dere får det også ...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...