fredag 21. oktober 2011

Mille har tatt helg !

Vi har ikke vært å sett på huset i dag ,
men Robert kunne fortelle at det ene sitronvinduet er oppe !
Det er det vinduet som er på loftstua vår.  Jeg gleder meg som en unge til i morgen tidlig, da skal jeg spise en god frokost og kjøre til Viggja

Men nå sitter jeg og Mille i sofaen , med teppe og det hele.
Vi har tatt helg

Litt helgastell må hunden også få etter en tur ute i regnet, så nå er hun ferdig børstet. Hun synes det er deilig, og klarer ikke holde seg våken.





Det er hard å være liten hund !



Robert hadde tatt et bilde da han var i huset tidligere i dag, og her ser dere at den store vinduet er på plass.



ÅH - jeg skal legge meg tidlig... da føles det som det fortere blir morgen ! 


Ønsker alle og enhver en GOD FREDAGSKVELD


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...