torsdag 6. oktober 2011

Kun gode dager...

Ja, vi har bestemt at nå blir det kun gode dager fremover.
Jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb , for å så sette meg i bilen
å kjøre til huset vårt.
Det er herlig å kunne referere til " huset " å ikke bare til tomta,
som jeg har gjort tidligere.

Jeg er virkelig i positiv stemning i disse dager ♥




Jeg tok et oversiktsbilde i går som jeg tenkte at dere kunne få se.
ENN at dette kom opp på kun 6 timer.  Helt utrolig !
 ( ja, jeg er fortsatt like imponert )

Her er fremsiden på huset.
Den delen med ett stort vindue lengst imot venste er garderoben.
 De to mindre vinduene er til badet.
På den fløyen til høyre kommer stua, og de to vinduene på langveggen på høresiden tilhører kjøkkenet.





3 Vinduer skal settes inn i dag på fløya til venste.
Der kommer kjøkkenet og spiseplass.
I midten er inngangspartiet , hvor det vil bli overbygg med søyler,
samt dør inn til garasjen.
Og som dere kanskje ser kommer garasjen til høyre.



I tilegg til alt det positive som har sjedd de siste dagene ,
fikk vi ennå en godnyhet !
Den siste tomta på " haugen vår " er solgt.

Det betyr at det nå blir 3 hus , hvor begge de to andre tomteeierene har 2 barn hver og er superhyggelige. Jeg er så glad, det kunne ikke blitt bedre.


Så - Hurra for gode dager, de er gull verdt !
Ha en FAB dag alle sammen






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...